fullt upp hela dagen

Hejsan! Har haft ganska fullt upp idag, och dom två senaste dagarna. Därför har jag inte haft tid med bloggen. Tisdagar är så sköna, och idag var det extra bra. Två lektioner och bio ^^
Bion var bra tycker jag, vid kvart över ett som jag slutade så var jag hemma ungefär två, för jag hade mycket att snacka om med en vän. När jag var hemma så åt jag fort och sedan stack ner till stan, där jag mötte upp mamma och syster. Shoppade lite och därefter vid tre åkte jag till bilden och sedan när den slutade vid halv fem så åkte jag och klippte mig. Ni ser kanske ingen stor skillnad på bilden, men jag blir inte ofta nöjd efter att jag klippt mig. Kanske inte så intressant att läsa om min dag men ni får ha det så bra, så hörs vi kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0