helgen

hejsan! tänkte berätta lite om min helg.
fredag: slutade skolan tidigt och efter frågade wilma om jag ville hänga med henne hem för hon ville göra scones åt mig, göll! haha, så hon gjorde de och dom blev verkligen supergoda! vi snackade och sånt där sedan så tränade vi på en dans som har i skolan. vid fem stack jag hem och bytte om så möttes vi och sprang. jag var hemma vid sex, då duschade jag och fixade lite på rummet. sedan gjorde jag mat med syster. vid halv nio åkte jag till agnes och var hos henne lite och sedan gick vi mot bion för att se BREAKING DAWN, så bra!
den var väl slut vid tio över elva och så cyklade jag hem och var hemma vid halv tolv.
 
lördag: vaknade vid halv elva. fixade mig och städade lite i rummet. vid halv ett mötte jag anna på stan, tog en fika på eh och snackade massor. vid fyra stack hon och då cyklade jag hem. hade tänkt att springa men de blev inte så, istället när jag kom hem så hjälpte jag till lite hemma och sedan fixade jag mig. vid sju kom några gäster. vi åt och sådär. vid tio gick jag ut med oliver och mötte jacob. lite senare åkte dom hem och då somnade jag med.
 
idag ska jag antingen träffa emilia eller på någon marknad med familjen, men nu får jag läsa i noböckerna här, har prov på torsdag. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0