sen uppdatering

photo by me.
hejsan! idag har jag inte kännt mig HELT frisk. är fortfarande förkyld och så, men febern är förhoppningsvis borta. idag när jag hade tagit en alvedon så att huvudvärken försvann så åkte jag och mamma en snabbis till stan och köpte bikini. det kommer komma bild på den. sedan när jag kom hem så STOR-städade jag mitt rum. det var verkligen stokigt! efter det åkte jag och elin till stan för att köpa en sak, 'kommer bild på det imorgon'. efter det cyklade jag med familjen ner till havet och åt. nu har jag och syster fixat med en sak som ni då får se imorgon. uppdateringen blev lite sen för att jag inte haft tid idag. nu ska jag sova, en tidig morgon väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0