min grymt härliga helg

blev bländad av solen på alla bilder, denna bilden blev bästa av dom. kan ni tänka er hur dom andra såg ut?
hejsan! vilken häärlig helg jag har haft, tack alla ni som har gjort den azuum.
i fredags var jag som sagt på cc med agnes, och träffade massa där. på lördagen var jag på konfirmation,
inte helt kul men i alla fall. idag har jag vart med agnes på cc. vi var nog där från 12 till 3 kanske.
guuud, vad varmt det var idag och fortfarande är! vet ni? .. JAG DOPPADE MIG FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR!
trodde jag skulle frysa ihjäl men agnes tvingade i mig, annars hade jag inte gjort det.
i alla fall, sedan vid lite över 5 när vi hade vart på stranden en timma så gick vi hem och åt, sedan började vi kolla på en film. när klockan bled fram mot 7 så hämtade mamma mig så åkte jag, mamma och syster ner till stranden och åt. myys! har ni haft lika trevlig helg som jag? .. nu ska jag duscha och sedan bara njuta av slutet på långhelgen. vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0