torsdag 28 - fredag 29

 
Hejsan! Tänkte berätta lite om min torsdag med tjejerna var '28 juni'. Jag vaknade upp hemma hos Malin vid elva-tolv. Vi åt frukost och så dära sedan slappade vi fram till halv två, då Malins pappa körde mig hem, samtidigt som han körde Malin till simstadion. När jag kom hem fixade jag mig och sedan cyklade jag ner mot staden och därefter mötte jag upp mamma och vi cyklade vidare till frisören. Jag klippte mig fort och sedan cyklade jag och mamma hem. När vi var hemma tog jag på mig andra kläder och så körde mamma ner mig dit deras husbil stod. Vi satt i husbilen i någon timma sedan bestämde vi oss för att gå ner till stan och kolla lite, 'affärerna hade öppet längre'. När vi kommit tillbaka till husbilen så skulle vi äta middag och då åt vi korv, potatis och massa gott tillbehör. Efter det grillade vi marshmellows och sedan gick vi tjejer ner till vattnet och tog massa fina kort i solnedgången, och ni ser maneterna på bilden ovan? Det var hur mycket maneter som helst! När vi kom tillbaka till husbilen så åt vi lite gott och lyssnade på hög musik. Vid tolv kom Malins pappa och hämtade oss för att vi skulle sova hemma hos henna. Vi fixade sovplatser, åt kladdkaka, körde sannin eller konka med egna frågor. Vid fem bäddade vi ner oss. Bra dag kan jag bara säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0