gårdagen

photo by: me
camera: canon eos 1000d

Hejsan! gud, det var väldigt länge sedan jag bloggade! iallafall, jag har varit i stockholm i fyra dagar, ganska nydligen. från måndag till torsdag hos världens bästa tjejer, tillsammans med världens bästa tjej.
tänkte berätta om gårdagen lite kort och sedan kommer det upp lite bilder från stockholm.

igår vaknade jag kvart i ett, låg nog efter lite i sömnen efter dagarna i stockholm. när jag kom upp så åt jag och sånt där. sedan skulle jag rensa i mitt rum, vilket är typ det tråkigaste som finns. blev nästan inget gjort. satte mig vid datorn och så. vid halv fem ungefär så bestämde jag och linnéa att vi skulle åka ner till stan och gå på bio, så jag duschade och fixade mig fort, sedan mötte jag upp linnea och vi cyklade ner till staden. vi var nog där en kvart innan filmen, så vi köpte biljetter och sånt där. vi kollade på en film som heter cockpit. en riktigt bra film! när filmen var slut vid åtta så cyklade vi lite vid stranden och fotade. när klockan blev framåt halv elva så var jag hemma. kvällen var riktigt mysig! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0