6/8-12

 
Hejsan! Idag vaknade jag vid tio och gick upp och fixade frukost, efter det la jag mig i sängen igen och kollade på gossip girl. när klockan blev fram mot tolv så fixade jag i rummet och efter det åt jag lunch och senare duschade jag och fixade mig. vid två åkte jag och mamma in till stan för att fixa kort till mig och efter det träffade jag Agnes och fikade. Vi hade en del saker att snacka om. Ungefär vid fem, då vi gick från fiket så gick vi och mötte upp Axel och Oskar. Vi snackade och gick runt i stan bara. Vid sex stack dom till några andra och då gick jag och Agnes lite i stan och kollade. Vid sju hämtade mamma mig så åkte vi och köpte thaimat. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0