LÖRDAG OCH SÖNDAG.

igår "lördags" så började dagen med att jag vaknade 9, gick upp och åt frukost. sedan duschade
jag osv... runt 12 åkte vi till stan och fikade så kollade jag på lite kläder, men.. inget köpt för min del.
kläderna satt inte fint alls! sen vid 3 kom jag hem, då fixade jag och mamma i mitt rum. lite senare vid kvart
över 3 så ringde pappa och frågade om vi skulle gå på bio, vi åkte till bion och kollade vad vi kunde se på.
det blev "svensson svensson" en riktigt bra film alltså, humor. 
när vi köpte biljetter var klockan 20 i 4 och filmen började klockan 5 så jag och pappa åkte och handla.
jag skulle äta hos pappa så jag fick välja mat, jag kollade på hans iphone eftersom han har laddat hem någon mapp med ica, mat mapp typ. jag kollade igenom och hittade kycklingben invirade i bacon. det köpte vi,
åkte hem fixade lite sedan åkte vi till bion och kollade på den till halv sju kanske?
sedan åkte vi hem, pappa lagade mat och jag spelade mario cart på wii (y).
vid halv 8 åt vi, sedan vid 9 gick jag hem till mamma. 

idag så blev jag väckt eftersom jag skulle sälja gt, jag gick upp halv 9 och åt. sedan vid 9 när jag skulle gå ut kom ett sms till mammas mobil och då skulle typ gt bli försenat 5 timmar! 
eftersom jag inte hade något att göra då så åkte jag iväg och handla med mamma, när vi kom tillbaka vid 10 så låg gt där och väntade, puuh! jag orkade verkligen inte men gjorde det endå, bra! när jag var tillbaka vid kvart över 11 - halv 12. så har jag dammsugat mitt rum, och nu sitter jag hääär! vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0