LITE OM LÖRDAG, SÖNDAG, MÅNDAG OCH TISDAG

dåliguppdatering.com
ehm.. jag vet inte hur jag ska förklara mig men det har varit jätte dålig uppdatering. har faktiskt inte haft lust.
i lördags åkte jag och mamma till gekås men gick inte in eftersom om man stog nästan vi dörren så såg man inte var kön slutade, mega lång! så vi gick lite i affärerna utanför bla.. kakaffären, skoboo och träningsaffären.
sedan åkte vi hem, jag kommer inte ihår vad som hände då.
söndag. jag vaknade halv 9, sålde gt. vid 10 var jag tillbaka och åt god frukost sen chillade jag mest till halv 2 för då skulle jag till dansen, jag dansade till 3, mamma kom och hämta mig sedan satt jag vid datorn. vid 6 åkte vi och kollade på wiktors lägenhet och köpte pizza, åkte hem, åt och tittade på gustafsson 3 trappor.
måndag. först började det med skola sedan åkte jag med vilma hem så gjorde vi klart ett svenska-arbete och fikade sedan åkte vi hem till rickard vid kvart i 6 och var där till 7. när jag kom hem lagade jag mat, tände ljus och dukade fram. sedan vid kvart i åtta kom mamma hem då satt vi oss i soffan och åt sedan hade mamma köpt chokladpuding så det myste vi med till ensam mamma söker.
idag. först skola sedan hem fort och åt frukt, bytte om och sedan ut och springa med linnea.
vid 4 var vi tillbaka då duschade jag, åt lite och satt mig vid datorn.
nu måste jag skynda mig till tv, det fick bli ett snabbt inlägg eller hyfsat iallafall.
huuuuuuuuuuugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0