BONDE SÖKER FRU

hej!
förlåt för dålig uppdatering idag. jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg så det inte blir helt tomt om min dag idag.
jag gick upp kvart över 6 gjorde mig iordning osv.. cyklade kvart i 8. hade lektioner, som vanligt.
när jag kom hem åt jag och pluggade lite sedan gick jag ut och joggade i en timma till klockan halv 6 sen drog jag hem till ella och kollade varbergskatalogen vid 6 var jag hemma och duschade, pluggade ännu mer till provet och åt pannkakor! nu sitter jag i mitt rum, det var nyss reklam på bonde söker fru, fast nu har det börjat så jag måste kila ut till vardagsrummet och umgås med familjen.
btw. om ni kollar på bonde söker fru så vet jag vem hästbonden kommer välja men det säger jag inte!
/emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0