TVÅ AV MINA FAVORIT FILMER, HELT KLART!

mamma hyrde hem 5 filmer i onsdags & jag ville bara tipsa er om 2 filmer som jag tyckte var jätte bra!
jag har inte tittat på alla riktigt än.

allt om Min Buske.



beskrivning.

Det vackra och välbärgade paret Nils och Karin flyttar in med sin dotter Barbro i det exklusiva villaområdet.
I huset intill med den botaniska trädgården bor systrarna Isabel och Lily.
Systrarna sköter trädgården och livnär sig på att arangera guidade turer genom den artrika floran.
Mötet med systrarna blir omvälnande för Nils och Karin när deras ornande tillvaro och noggrant formgivna livsstil ställs på ända.
Plötsligt vandaliserar någon den prunkande trådgården och oande naturkrafter frigörs när en hysterisk jakt på kärlek och trädgårdssabotören tar sin början...

__________________________________________________________________________________________________________________________________

det perfekta livet (var tar det vägen?)



beskrivning.

Rydan Malby (Alexis Bledel) har en lysande plan - ta examen, sakffa toppjobb, hänga med bästa kompisen
(Zach Gilford) och hitta den perfekta killen. Men hon tvingas flutta hem till sin märkliga familj och planen går hysteriskt överstyr. När Rydan väl får drömjobbet inser hon att det är meningslöst utan hennes drömmars
man... och människorna hon älskar.

Michael Keaton, Jane Lynch och Carol Burnett
medverkar i denna udda romantiska komedi
som bevisar att man trots allt kan hamna på
rätt köl, även när ens liv har vänts uppochner.

________________________________________________________________________________________

dom är verkligen hur bra som helst!



"suddig tumme" haha!

vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0