SÖNDAG & MÅNDAG OCH LITE OM IDAG.

söndag. i söndags började det med att jag vaknade halv 10... jag försov mig!
jag sprang upp tog på mig kläderna & tog en macka på väg till matborden för att jag trodde att jag skulle sälja gt.
men det skulle jag inte, jag skulle precis hämta upp gtarna vid affären när jag såg elin komma där, jag trodde ju att jag skulle sälja sa jag till henne, men hon trodde att hon skulle sälja bara för jag hade glömt svara på hennes sms.
det slutade med att vi sålde tillsammans, det gick ganska bra faktiskt. vi fick ihop 170 kronor så ungifär 85 var eller något? ;p 
när jag kom hem åt jag en god frukost och sen duschade.
jag hade varit med jessica dagen innan & vi bestämde att vi skulle vara dagen efter också men hon skulle sim tävla så vi kunde inte vara innan 5 sa hon... 
eftersom inte jag gjorde så mycket den dagen så åkte jag och pappa dig och kollade på henne vid halv 5.
då värmde hon upp före det sista loppet eller vad man säger. 
klockan gick och den närmade sig kvart över 6 och då skulle hon tävla efter hon hade gjort det så gick hon ock duschade och gjorde sig iordning vi hade tänkt att vara till 10 men när vi var på väg hem så frågade hennes mamma om vi skulle sova över, och det ville vi så jag ringde mamma så kom hon med grejer.
sen dygnade vi ;d 
klockan 6 somnade vi.. hihi! 

måndag.
vaknade 12 eller jessica vaknade 10 så on satt vid datorn när jag vaknade, sen när jag vaknade åt vi frukost och sen halvsov vi till 6 då gick vi ut lite sen åt vi hamburgare.. vid 8 kom mamma och hämtade mig, sen gjorde jag typ ingenting.

idag har jag också varit med jessica & imorgon med haha! ;d


glöm inte frågestunden ^^

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0