SÖDRANÄS

det känns verkligen inte bra när jag vet att jag bara har gjort ett inlägg idag! jag gjorde väl 2-3 inlägg igår.. iallafall.. idag har jag ju varit med jessica hela dagen, hmm! ifrån 11 till 7, väldigt länge ändå. eller vad tycker ni? ^^) när jag skulle hem vid klockan 7 så kändes det verkligen inte som jag hade varit med henne i 8 timmar, istället 3 timmar, inte mer. klockan 7 kom pappa och hämtade mig men först "åkte" vi till statoil och lämnade tillbaka trassel som jag skrev om i förra inlägget. det är bara några meter från jessica till statoil men pappa frågade om han skulle skjutsa oss för det gick fortare. när vi hade lämnat filmen så gick jessica hem igen och jag och pappa åkte till hemmakväll och till hajen, godis, läsk, chips & kött.. lördagsmys! ^^) när vi hade varit där så åkte vi hem en snabbis. en kvart eller något sånt där, sen åkte vi till södranäs & det är där jag är nu! jag tog ett kort och tänkte att jag skulle lägga in en bild på mig just nu i detta inlägget men det funkar nog inte på denna datorn. det borde ju funka, eller hur? nu är köttet på grillen och potatisen i ugnen, maten är snart klar! ^^) jag bloggar senare! /e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0