MOT MALIN

nu har jag packat min stooooooooooooora väska till malin! & då menar jag verkligen stora. jag kommer ju inte ha användning av allt detta men jag har med det jag har haft hos mormor, hehe!
nu dras väskan ihop och jag ... åker!
eller vänta lite, ska jag inte skriva något mer, jo kanske lite ...

det började med att jag vaknade halv 7, fixade mig lite och så,
sen åkte jag till skolan och hade heelt heelt vanliga lektioner, trist! 
iallafall, sen slutade vi 20 över 1, tidigt endå?
ja, sen kom jag hem och snackade lite skype och gjorde lite läxa :DDD



vi ses i nästa inlägg, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Börjesson

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, feeeeting najs ska det bli!

älskar dig sötnöt, haha vad fint du sjunger nu,, amahia setzo ia ! ;D



puss på dig! <3

2011-06-01 @ 17:17:23
URL: http://mmalinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0