"GOD" KLADDKAKA!

jag var nyss och köpte en kladdkaka till mig och elin som jag trodde var god, jag hade verkligen rätt!
eller inte...
den smakade kaffe, fy!


jag tänkte, ska jag ta kort eller inte. jag var så sugen!
innan jag smakade frågade jag elin om den var god & ja! svarade hon...
när jag hade smakat kollade jag på henne och hon kollade tillbaka, fy! den var hemsk!
när jag gick tillbaka med tallrikarna med mer än hälften kvar kollade jag på paketet kladdkakan hade legat i ..
jag kollade på framsidan och där stog det ju som vanligt. KLADDKAKA..
när jag vände på paketet och kollade ingredienserna med jätte liten text såg jag att det stog nötter och mandlar i, men jag såg inget "kaffe" det kanske inte var något kaffe i men det smakade verligen som det! (N)

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0