1E BILDEN - OM MIG

jag är en glad tjej som är född 99 så iår blir jag 12 år.
jag har skilda föreldrar och en 14årig syster.
jag är ca 145 cm "kort" & har ljusbrunt hår och blåa ögon.
jag går inte i någon sport men jag har gått i dans och friidrott, jag ska nog börja i dans i höst igen.
min favorit färg är rosa. jag har ingen precis favorit artist, jag gillar väldigt många!
mina intressen är att fota, dansa & sjunga.
jag hatar verkligen spindlar!
jag fotar med min CANON EOS 1000D som jag fick i vintras förra året, sen dess har jag gillat att fota.
såklart har jag gillat att fota innan jag fick min kamera också, jag var rädd
att jag skulle tröttna på det.

har inget mer att säga, men om ni har någon/några frågor så komentera gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0