ANKARET & KOSA...

jag har inte bloggat på väääldigt länge nu ju!
det känns inte bra, men också väldigt skönt att inte behöva sitta vid datorn varje dag.
iallafall så har jag sovit över med malin i 3 nätter. 
igår vaknade vi upp hemma hos mig så åkte jag, mamma och malin till ankaret.
sen åkte vi hem vid 3 så kom malins mamma och hämtade oss så åkte vi hem en snabbis till dom, sen åkte vi till kosa och grillade där, så badade jag, malin, mikael & peter. så var det en båt längre ut när det kanske var 5 meters djup eller något, så frågade vi om vi fick åka en tur med dom och det fick vi! 
det var jätte häftigt!
när vi hade kört klart så stannade dom ännu längre ut. det kanske var 7-8 metersdjup...
snacka om kolsvart vatten!
iallafall.. när dom hade stannat så sa vi tack för att vi fick hänga med, eller så..
så sa mikael hejdå och dök i, sen peter som var skit glad och hoppade baklänges, sen malin som tänkte på sitt öra eftersom hon har tagit där uppe på örat, så får hon egentligen inte doppa det i havet.
men hon hoppade i endå, sen tillsist stog bara jag kvar. så hoppade jag också i! 
det var jätte roligt, jag vill göra det igen!
sen simmade vi in, peter & mikael gick upp till mamma och susanne.
jag och malin var kvar i vattnet en liten stund till och försökte kråla, då märkte vi att det gick mycket snabbare än att simma vanligt eftersom när vi skulle simma till och från båten så kändes det som man inte kom någonstans.
det var min dag igår!
nu är min lilla malin på gekås!
nu ska jag äta, sen ska jag & mamma plocka jordgubbar! ♥
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0