ALL ABOUT STEVE OCH LOVE HAPPENS

tråååkigt med bara 2 nlägg idag :( ..

dagen började med att jag och malin vaknade vid halv 11, gick upp och fixade oss.
sen gick vi till pappa och hoppade studsmatta. det var ju så vaaaarmt!
iallafall, sen vid halv 2 gick vi hem till mamma igen och la oss i min säng och snackade och typ halv
sov ;)
sen började jag känna att jag hade ont i ögat och hade huvudvärk och mådde illa!
så sen ringde malins pappa och ville att hon skulle hjälpa honom att handla så då åkte hon hem.
men före hämtade hon ett glas vatten och kallt vatten på ett pappaer till min panna, tack hjärtat för
att du försöker gör mig frisk iallafall! ♥

iallafall.. sen gick jag in i frådet och hämtade en hink, det var tuur!
så la jag mig i mammas säg och mådde jätte illa! :(
så fick jag en tablett av elin, en sån alvedon.
sen låg jag där i en kvart kanske över hinken och så, sen kände
jag att jag verkligen behövde så jag krä.... ni kanske fattar?
iallafall.. sen ringde alice och frågade om vi kunde hitta på något, men det kunde inte jag då.
så jag somnade om i en timma och kände att allt kändes mycket bättre, sen kom mamma
vid 4, så jag åt 2 frukter. var verkligen inte sugen på något ...
sen så har jag fått massa sms av malin, hon frågade hur jag mådde och sånt.
sen kollade jag 2 superbra filmer!
och sen åt jag.
ja, så åkte mamma och mikael till hajen och köpte ben & jerry glass.
hihi! alla äter väl typ sånt?
men jag tycker inte det är något speciellt med dom.
sen så gjorde jag mig iordning och tog en halstablett, har jätte ont i halsen också!
så nu ska jag krypa ner i min säng och sova, imorgon ska jag på norvalla marknad!
det ska bli jätte roligt :D

här är filmerna.
All about steve



det handlar om en tjej som heter mary, hon jobbar mer korsord.
mary och steve får en blinddate eftersom mary och steve's mammor känner varann
det enda är att mary blir väldigt kär och det blir inte steve.

jag skriver bara lite om filmerna, men kolla! :)

Love happens



denna filmen handlar om en kille/man som har haft en tjej som misst sitt liv
i en bil, ja nu kommer jag inte ihåg vad det heter, jag har fått hjärnsläpp.
men iallafall, så efter trå år träffar han en tjej som han gillar men i andra
ögonblicket låtsas hon vara stumm när han frågor om dom ska fika tillsammana.

mer berättar jag inte.
om ni hyr filmerna kan ni ju läsa på baksidan.
jag berättade väldigt dåligt.

huuuuuuugs! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Börjesson

älskardig♥

2011-07-28 @ 14:08:28
URL: http://mmalinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0