WILMA, SAGA OCH KUSTHOTELLET

hello everybody!

hur mår ni idag, jag mår jättebra!
igår börjde det med att jag kom hem till wilma och skulle sova över så hoppade vi studsmatta och
gick och badade på en brygga typ, det var svinkallt tyckte jag men i badade endå :)
sen var saga hemma när vi kom hem då var vi med henne också, vi gjorde ju videos eller
jag och wilma gjorde en igår.
sen åkte vi till coop och köpte glass sen åt vi och kollade film.
vid halv 1 gick vi och sov :)

_______________________________________________________________

när vi vaknade upp idag så åt vi frukost och fixade oss sen gick jag, wilma och saga ut
och gjorde den videon som ni ser lite längre ner, det var jätte skoj! :)
sen gick vi in och ladda ner dom på datorn.
vid klockan 1 eller något kom mamma och mikael och hämtade mig.
när vi kom hem fixade vi oss och sånt sen vid halv 6 cyklade vi till kusthotellet.
där vi skulle fira mormor och morfar!
vi åt jätte god mat, det var buffé, jag och malin åt jätte mycket!
när det var typ efterrätt eller något så tog vi en massa frukt. meloner, apelsiner osv...
sen var vi i ett lekrum med filippa en stund.
vid klockan halv 10 kom en taxi och hämtade mig, malin och elin för dom vuxna skulle
ut tror jag, men mamma och mikael kom nyss hem.
jag vet inte varför, dåligt väder eller något ;)
som ni kanske fattar är maaaalin här nu och ska sova hos mig! =D
i like it!
nej jag skoja, men det är ju såklart funny!
nu ska vi nog titta film :)
och.. nu ska jag nog sluta skriva för detta inlägg börjar bli långt, hoppas ni orkar läsa!



en vacker liten taggig blomma :)

huuuuuuuugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0