JAG OCH ALICE

hejsan!

som jag skrev så skulle jag lägga upp bilder på mig och alice så det ska ni såklart få se
men jag har också sovit över med alice inatt som jag också har skrivit.
det var jätte roligt, säkert minst 3 månader sedan sist!
iallafall.. det började med att vi kolla film och sånt där till 12 sen gck vi och la oss
och snackade och sånt, sen nästa morgon. idag" så vaknade vi 10 och gick upp åt frukost och åkte till
stranden, det var väldigt varmt, men solen gömde sig bakom molnen. så efter man hade badat
väldigt länge så kan man säga att man frööös!
men när vi kom upp ur vattnet så åt vi och sånt.
sen åkte vi hem för det var kallt.
då badade vi i badkaret istället, hihi!
sen hoppade jag, alice & emil studsmatta, det kommer nog bilder imorgon.
sen kom mamma och elin till alice så grillade alla tillsammans!
här får ni se lite bilder på mig och alice..



jag har massa mer, men hoppas ni är nöjda :)

vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0