GUD... JAG HAR INTE...

gud...
jag har inte bloggat på 3 dagar!
iallafall, igår var jag med alice.
sen på kvällen gick jag, mamma och elin till alice så grillade våra familjer tillsammans
sen vid 11 så åkte jag, alice, emil och elin hem till oss så gick mammorna typ till stan ;d
sen spelade vi kort, åt godis och sånt.
sen vid halv 4 somnade vi.

detta inlägget blir väldigt dåligt och fult men det är för jag har det stressigt nu för pappa
ska hämta mig så ska vi åka upp till borås, sen kommer vi hem på tisdag.
och... vi ska till skara imorgon om det blir bra väder! :D

vi ses i bloggen på tisdag annars om jag kan uppdatera hos mina kusiner :)

huuuuuuuuugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0