FREDAG - LÖRDAG

igår började dagen med att jag vaknade klockan 12 åt frukost, duschade och fixade mig lite, sedan satt jag vid datorn lite sen fick vi gäster och så åt vi slut på tårtan :p
efter det så åkte jag och mamma till stan vid 5 typ så gick vi i lite affärer, så stängde det ju klockan 6 så då åkte vi hem så kollade jag lite film med elin & jonna.
sen åkte vi och grillade hos jonna och simon, när vi hade ätit klart vid 11 eller något så spelade vi, vem vill bli miljonär. det var jätte roligt! det är som tv programet postkodsmiljonären (y)
iallafall, sen var vi hemma vid 1, då gjorde jag i ordning mig och satt vid datorn till halv 2 somnade jag.

idag "väcktes" jag halv 9 men drog mig till 9 sedan åt jag frukost och sånt och gick ut och sålde gt (n)
jag är klar nu iallafall. jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, halva dagen har inte gått än så det är lungt. men jag ska inte göra något idag. bara hjälpa mamma och städa eftersom jag fyller år imorgon :)

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0