15E BILDEN - EN PERSON DU VILL VARA MED

madeleine.



detta är en tjej som jag skulle vilja vara med.
vi har känt varandra i ett år nu tror jag, men vi har bara chattat och sånt där. sen har vi sett varandra på funcity, stan o.s.v men då har vi bara gått fram och sagt hej. jag vill bara säga att du är sjukt fin & underbar! ♥
jag tycker vi får träffas tycker jag!

elin.



elin du är en jätte fin tjej som jag har känt i ett år kanske?
vi har aldrig varit eller så, bara hejat på varann på stan. jag tycker vi får ta och vara någon dag :)

det är massa mer jag vill träffa men jag valde dessa 2 att skriva en kort och snabb text om eftersom jag aldrig har varit med dom.

Kommentarer
Postat av: elin

ja, vi måste vara snart ! :D <33

2011-07-03 @ 17:58:26
URL: http://eeliinhhanseliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0