isen är farlig faktiskt!

hejsan! 

vaknade runt halv 8 tiden (: "sovmorgon" (y) ..
när jag kom till skolan var jag med jessica, alice & diellza kulkul! :D 
sen typ på rasten jagade jag, alice & jessica 2 tjejer i 2an som är sååå störande! :o 
så typ halka alice på isen & slog huvudet i isen. hon fick skit ont och blev yr. jag blötte ner hennes bula eller vad man nu säger & jessica sprang till matsalen å hämtade ett glas vatten sen kom maggan & sa att hon kunde vila på en soffa vid klassrummet. sen så gick jag och jessica in till våran lektion och fortsatte skriva på våra berättelser typ aa. man skulle hitta på .. de var faktiskt super kuul! :)
sen när vi skulle äta fick jag reda på att alice hade åkt hem :( .
efter skolan hängde jag med jessica hem .. vi gjorde inte så mycket, vid halv 7 åkte jag hem & åt sen kollade jag på let´s dance å skrev på min berättelse igen :) åå nu datan :D ..

puussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0