IKEA , LÅNGDAG!

förlåt att jag inte bloggade igår men jag hade inte tillgång till datorn .. :( 
men jag får la blogga från igår & idag? :)

igår: vaknade 11 gick upp & duscha sen vid halv 12 åt vi brunch typ heheh ;) .. 
sen fixa jag mig å så sen åkte vi till göteborg .. å när vi kom dit så a just det vi var i mikaels systers lägenhet för hon är bortrest ... aja när vi kom dit så typ fixa vi iordning alla saker å sen gick vi ner på stan men jag hittade faktiskt inte något snyggt! :o ,, fast jag ansträngde mig inte heller " så tröööööööött" iallafall ... 
sen vick vi till pizzeria & sen tillbaka till lägenheten & åt (y) ..
sen kollade vi på let's dan's lalala jag kan inte stava :( aja..
sen gick jag å la mig .. å jag har sovit skit dåligt .. elin också så a .
sen vaknade jag vid 9 och då åt vi å så .. sen skulle vi kolla på hundutställning men vi hittade ingen parkering :( jag älskar hundar! :D hahah" sen så åkte vi till ikea istället å där finns det ju inte precis så roliga saker :P men jag fick 2 stora doftljus 'grönt som luktar äpple' & ett 'vitt , beche omen stavningen där med va? ;) aja * ett vitt typ som lukat vanilj' sen hade jag redan ett ' rött som luktar jordgubb eller bär typ' :p 
å jag va så trött där inne så ögonen sved! :o .. hahah å justde igår/idag så vid 12 halv ett på natten typ jag bah: asså mina ögon svider jätte mycket! :o elin: men ska vi gå upp och ta vatten på dom bara för hon själv skulle gå upp och skölja sina ögon å smörja in sig å lalalala. jag bah: men asså jag är trött! :p .. fast sen gick vi upp ändå för jag skulle dricka & sånt :) .. jag sov typ hela vägen hem ifrån ikea - hem ! sååååå trött ! :o aja nu är jag pigg iallafall :D 
nu har vi precis satt upp våran lampa i vardagsrummet .. & dom håller på att sätta upp elins nya nu ... 
om 2 dagar börjar skolan! :o .. jag som trodde först att den började på onsdag :( 
det var allt .. puussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0