I LIKE SNOW :)



igår var jag ju iskolan som vanligt.. men vi hade sovmorgon till klockan 9 så jag sov till kvart i 8 sen körde mamma mig till skolan :$ heheh"
sen efter skolan gick jag ut på en liten fotrunda som ni ser där uppe? ;) 
efterde. kom elin & ebba till mig :D så fotade vi lite inne å så :)
sen skulle ebba till sin mamma vid halv 5 & så var jag och elin ute till halv 7 då skulle jag äta och elin skulle på cup idag så a.. det var nog allt , eller nej jg kollade ju på let's dance också jag vet faktiskt inte vem jag hejar på :p det finns så många bra.

idag vaknade jag vid 9 och jag trodde att klockan var 7 för min klocka hade typ slut på batteri hahah.. 
så gick jag upp & åt frukost å duscha sen skulle vi ut & gååå som mamma tvingar ut mig till lalalalala'
efterde så åt vi korvstråganoff. inte gott :p nu kollar jag på bygglov typ? ;) 
det var nog allt :) puussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0