JAG ÄR HEMMA! PART 1

jag är hemma från en skön vecka i egypten, jag kan inte fatta att veckan har gått så fort.
bara massa sol, bad, shopping och avslappning.
vi var på ett hotell som hette nubian village. det var verkligen jättebra och fint. vi hade all inclosive, vi åt och drack hur mycke vi ville. frukosten bestod av ungefär: pannkakor, våfflor, massa yoghurt, olika juiser, massa bröd, bakelser osv.. lunchen bestod ungefär av: pommes, kött, kyckling, pasta, sås och massa mer.
middagen bestod av: pommes, ris, potatis, kyckling, kött, pasta, pannkakor, grillspett, bröd, bakelser, tårtor och kakor.
vi var där över jul, jag har tagit kort på julbordet, såååå mycke!
berg med frukt, t.ex. jordgubbar, vindruvor, bananer osv.. massa bröd, stort bord med tårtor, jordgubbar doppat i choklad, kakor, räkor, fisk, smörgåstårtor, grönsaker osv..
jag har tagit över 200 bilder där, jag tänker visa er en del av dom. bilderna jag lägger upp i början är alltså i början av semestern, jag tar bilderna först som jag tog ibörjan på semestern.
här har ni fått se lite på hotellet, sol, bad, kamelridning och snorkling.
jag lägger in mer bilder i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0