HERREGUD!

Herregud! jag har inte sovit en blund inatt när jag var på "pyamaspartyt" hos vilma...
det började med att vi kom dit vid 18.00 så åt vi tacos och kollade film "jätte mysigt!
efter det så ville inte alla kolla på en till film direkt ...
så vi gick runt lite och målade naglarna och sånt.. vi var 5 tjejer som skulle övernatta hemma hos vilma & två av 5 tjejer kunde sova och det var då vilma och leonora. men dom sov kanske bara i två-tre timmar. men iallafall bättre än vad jag, alice, diellza & doruntina gjorde "ingenting!
men jag var inte äns trött! bara lite, sen blev det jätte mycket bråk mellan alla tjejerna men det var nog pågrundav att vi var lite trötta och blev irriterade sen blev vilma arga på mig och alice och bah: ni är jobbiga så ni får gå hem tio på morgonen!
hon sa det klockan fyra eller fem på natten/morgonen.
jag och alice hade tänkt gå hem vid två på natten men vi vågade inte för det var mörkt även fast mamma sa att jag fick ringa henne om jag ville hem, men jag ville inte väcka henne eftersom hon skulle jobba idag då.
men jag och alice packade ihop våra saker och gick klockan sex på morgonen och eftersom mamma och alice mamma jobbar på samma jobb så går dom upp vid samma tid ju!
men iallafall så ringde jag då mamma och  alice sin mamma och sa att vi var påväg hem och då sa båda att dom kunde hämta oss men alice mamma hämtade oss eftersom dom la på luren först. men sen när jag kom hem åt jag lite så jag kom i säng klockan sju och sov till tjugo i två så nu ska jag duscha och fixa mig sen ska jag vara med alice (y) ..

puusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0