FREDAG & LÖRDAG

Hejsan!

vilket underbart väder det är ute, inte precis ett blogg-väder.. jag hade bara tänkt att blogga en liten snabbis.
imorse vaknade jag vid halv 9 eftersom jag skulle ut och sälja gt åt elin -.-
när jag var klar klockan 11 så gjorde jag inte så mycket eftersom jag inte har något bestämt idag. Igår var jag ju på h-disco med Jessica, hihi! det var väldigt tråkigt i början men sen blev det roligare!
när jag kom hem åt jag lite och hade lite mys med familjen. sen gick jag och la mig. Men igår sa vi ju hejdå till Axel. han fick en godispåse av oss och en påse över som våran syslöjd lärare hade gjort som det stog: AXEL ÄR BÄST" på ... sen fick han en teckning som alla i klassen hade skrivit sitt namn på sen fick han också en planch "stavning* som killarna han brukade vara med var med på bild + Axel då ..  Sen hade vissa skrivit diter och så också .. det var allt. nu ska jag ut i solen!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0