MÅNDAG ! :)

tjaba tjena hallå.

nu sitter jag här & gör ingenting .. jag har igentligen inte speciellt mycket att skriva om just nu, men jag hade tänkt att jag ska blogga lite om vad jag gjorde idag? :)
iallafall ..
jag vaknade ca 06.30 så sjuuuuuuukt trött -.-' , aja sen kom alice vid 10 över sju å vi fixade oss.
sen vid 07.30 stack vi till skolan & såklart kom alice på då att inte hon orkade cykla så jag fick skjutsa henne ._.
sen så fick vi sluta 14.00 för vi går på diamanten och alla lärare som jobbar där skulle på ett möte.
men jag väntade iallafall på alice i 10 minuter bara såå ....

sen stack vi hem till alice å satt vid datan & massa :), och sen vid 18.00 drog vi till alla äppleträden vid göingegården. så fortsatte daagen :)

men nu sitter jag här och chattar med alicesötnos :)

/ emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0