fota med malin .. :)

hejsaaan ! :)

jag tänkte skriva om lite i går kväll! 
iallafall .. så sov jag hemma hos malin & vi hade suuuper skoj " som vanligt " (y) ... 
så hade hon fått en systemcamera så vi fotade lite inomhus på varann, eftersom det regnade ute :(
sen satt vi vid datan en stund och loddade in bilderna ...
sen drog vi oss t sängen vid 00.00 så började ett program då så vi kollade på det .. den hette " ett tufft jobb "
den var faktiskt väldigt bra! :D ..
sen slutade den 10 över 2 så då somnade vi ;d
jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ifrån igår . men inte alla så jag tar lite nu & så får jag lägga in dom andra lite senare? (y)


vi tog på lite vatten & diskmedel & nagelack också :) kolla 
|
v


sluuuut ! .. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0