malin gästbloggar

Hej på er! Malin Börjesson här och jag är Emmas kusin som ni säkert vet :).. Jag ska gästblogga nu som ni säkert förstått,haha. Fan vad töntig man känner sig när man gästbloggar ;) Nej men Emma har inte haft tid att blogga så mycket det senaste och det vill jag hjälpa henne och eftersom jag älskar hennes blogg!

Jag och Emma har alltid vart sånna vanliga kusiner som bara umgås på kalas,
men för lite mer än 2 årsedan så blev det ganska så ändrat..
Vi åkte och bada en dag och sen sov vi över och över, dom dagarna så kom vi varann jättenära och insåg att vi hade precis samma humor och tyckte samma om det mesta, så vi umgicks varje dag..
De största minnet jag har med Emma är breard,sommaren 2011 & Stockholm..
Breared för det var där jag bodde när vi blev bästavänner, sommaren 2011
för att vi var med varann hela tiden då, fotade,sjöng och försökte lära oss gå i klackskor, och till sist Stockholm då,
jo för det var något helt underbara dagar med underbara tjejer!

Älskar dig så otroligt mycket Emmis<3

Slut på gulligullandet, jag och Emma har vart tiktiga ovänner ibland, haha
så töntiga vi kan vara..Sen skickar vi riktigt fula bilder på varann, så vi ska nog fan inte bli övänner mer för
då kan det bli bildkrig på facebook, riktigt fula bilder menar jag verkligen..

KOLLA VÅRA BLOGGAR PÅ SÖNDAG FÖR DÅ KOMMER SMINKVIDEO
FÖR ER SOM GILLAR SÅNT!

och kika gärna in min blogg med :)
www.mmalinbj.blogg.se

ha det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Härligt när man kommer någon så nära! =)

2012-09-22 @ 12:41:53
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0