underbart väder!


hejsan! så skönt med detta vädret idag alltså! jag tror jag nämde att jag skulle träna igår. men det har jag inte fått gjort idag. det har blivit att sola och sånt där. Men imorgon så ska jag träna, har bestämt det med två tjejer nu så det ska bli av! Har ju inte kunnat träna på jättelänge eftersom jag har varit väldigt förkyld, feber och annat. Imorgon vet jag inte hur vädret blir, kanske skulle bli regn. I alla fall så har jag fotat lite smultron och så som ni kommer få se i ett annat inlägg, mer än den ni ser där uppe. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Mmm... smultron!

Planer för dagen? =)

2012-06-27 @ 06:54:07
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0