Liseberg 27/6

(bilderna har inte bästa kvalitet på grund av att dom är tagna av mobilen.)

här fick ni se sju av mina femtio bilder från liseberg! onsdagen började med att jag snoozade klockan fårn åtta till tio. jag gick upp och åt, duschade och fixade mig. vid lite över elva så kom Malin och hennes föräldrar tillsammans med Micaela, Isabel och Micaelas föräldrar och hämtade mig. Vi åkte Micaelas husbil till stationen och sedan köpte vi biljetter och väntade sedan i ungefär en timma tills tåget gick. När vi tjejer var framme i göteborg så gick vi mot liseberg, fast stannade först på mc'donalds och käkade. När vi var framme vid liseberg så var den första attraktionen vi åkte lisebergsbanan. Vi åkte massor annat också. När klockan var lite över sju så sa jag och Malin hejdå till Isabel och Micaela för att vi därefter skulle ta tåget hem vid halv åtta och dom skulle stanna till ungefär nio. När jag och malin äntligen satt oss på rätt tåg och kommit till stationen så hämtade mamma oss så åkte vi hem till mig och åt, sedan körde hon oss hem till Malin. När vi kom dit snackade vi om dagen och mycket annat, bakade och hade allmänt kul! När klockan närmade sig tolv gick vi och la oss och kollade på film. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0