kalas hemma hos pappa

(maten var jättegod, dock fick jag inte kort på alla såser och andra tillbehör som ostar och andra tillbehör.)
 
Hejsan! Här är lite bilder från maten på mitt kalas hemma hos pappa. Jag fyller ju år om två dagar så då tog vi kalaset lite tidigare. Jag och Malin sålde tidningar i regnet idag, när vi kom hem åt vi frukost och sedan duschade vi. När vi duschat så fixade vi oss och vid ungefär tolv så gick vi till pappa. Jag fick present av pappa och Jenny. Ni får se mina presenter i ett annat inlägg. Vid två kom gästerna, då åt vi och sedan fikade. Maten och tårtan var verkligen hur gott som helst! När klockan var ungefär fem så åkte gästerna och jag, Malin och pappa satt oss i soffan. Efter en stund blev Malin sugen på att baka kladdkaka så det gjorde vi. Vi hoppade lite studsmatta med, och vid halv åtta gick vi hem till mamma och skulle äta men då skulle Malin hem. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0