SÄLEN

nu sitter jag här i stugan. när man går ut får man ta på sig vinterjacka, mössa och vantar. iskallt!
om man kollar ut genom fönstret är det vitt. kollar man lite längre bort ser man backarna där vi ska
åka i imorgon. idag gick jag upp klockan 5 och gjorde mig iordning. pappa kom kvart i 6 och hämtade mig.
när vi kom upp till borås hämtade vi jenny, joel och albin. när dom hade packat in i bilen åkte vi till sälen.
när vi var framme vid halv 3 åkte vi och hämtade nyckeln till stugan och åkte till slugan för att packa in och
sedan upp. när vi hade ätit åkte vi bort till backarna och hyrde allt vi behöver. skidor osv..
när klockan var ungefär lite över 6 gick vi närrmare backarna och kollade, sedan vid kvart över 7
gick vi in och fixade lite mat, nu fick ni höra om min dag!
lite mörk bild på mig från stugan. vi hörs någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0