TISDAG!

ja, jag har inte haft en sån där suuper dag idag.. jag menar att jag inte har haft så roligt!
eller jo, det har jag väl haft! :)
gud vad jag längtar tills imorgon!
iallafall...
jag har varit på stan & köpt en svart kjol som man har lite högre upp än andra kjolar, hoppas ni fattar? ;)
och 2 linnen från jc, ett rosa och ett grönt. jag kommer säkert lägga upp en liten outfit snart, jag är lite dålig på det, eller vad tycker ni? haha! 
det tycker jag iallafall! jag har faktiskt inte mycket att blogga om nu, tråkigt eller hur!
det började med att jag vaknade 6.30, så gick jag upp och fixa iordning mig. åkte till skolan och hade lite matte och då menar jag lite! våran lärare kom inte i tid så vi hade en annan fröken sålänge och när maggan kom så sa hon att vi skulle ta upp våra NO böcker, tråååååååkigt!
efter det hade vi idrott sen lunch, och...
sen gick vi ner till lugnet och sen gick vi bolserundan och sen tillbaka till skolan, ca 8 km.
samtidigt var det tipspromenad, roooligt (y), eller inte...

_________________________________________________________________________

nu har jag inget kvar att blogga om så..
_________________________________________________________________________

hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0