VIDEOINLÄGG


hihi! jag tyckte det var lite skojoigt att lägga in ett videoinlägg nu för det var ganska länge sedan jag gjorde det, dock längesedan vi spelade in det. " vi är inte seriöööösa! :P

jag hade tänkt att perätta lite om dagen men egentligen har det inte hänt något speciellt. jag vaknade vid 9.00 gick upp & åt frukost och så... sen kollade jag tv i timmmmmmmmmmmar! "trist" när klockan var vid 13.00 så skulle vi och äta någonstans ute i naturen! om ni undrar varför jag har en sån här tråkig dag så är det för jag har såå otroligt ont i min hals + min förkyldnings astma! :(
jag mår värkligen ur dåligt! mamma säger också att jag har feber -.-
så skolan kan jag glömma imon :'(

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0