LIME

heeeejsan! :)

idag så bakade ju jag & mamma.
ni kommer få se bilderna i nästa inlägg, det var samma idag.. jag gjorde inte mycket alls eller jo. jag var hos doktorn. han sa att jag hade något virus i halsen men att det enda jag kunde göra var att äta halstabletter så det får jag väl göra nu ett tag framåt jag & mamma var på apoteket och frågade vilka som var bra så köpte vi dom. just nu har jag inte ont i halsen men det kommer väl snart.
vi får hoppas på det bästa.
iallafall.. idag hade jag tid för att fota lite på lime. eftersom jag har börjat dricka limevatten suuuurt! men jag gör det nu när jag inte är riktigt bra, men jag tänkte visa er lite bilder på lime frukterna dock så kommer jag visa när dom är utpressade.
titta och njut :)




hihi. när jag skulle fota den sista bilden så sa mamma vänta & la en blomma där bakom som ni ser? :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0