DATING IN THE DARK

hej igen!

jag och mamma har kommit hem från ankaret för... 2 timmar sedan snart ;)
iallafall.. så när vi kom dit så solade vi 2 timmar, sen gick vi bort till fästningen och sa hej till pappa
eftersom han sprang varbergs loppet.
sen när dom sprang iväg vid 2 så gick jag och mamma tillbaka till ankaret för att sola ännu mer!
jag badade faktiskt ingenting idag för jag tycer inte det är så roligt att bada ensam.
sen åkte vi hem vid 3 & så smsade jag lite med malin, hon frågade vart vi var och så för hon ville
också komma dit, men då var vi redan påväg hem :/
så när jag kom hem tittade jag lite på tv.
jag och mamma kanske åker ner till tvååker för att se på den nya lilla hunden hemma hos malin!
kanske kanske.. eftersom malin och hennes mamma är nog och plockar jordgubbar, det sa hon iallafall
att hon skulle göra..
jag skriver nog mer om en timma för jag ska kolla på dating in the dark nu på TLC!
får inte missas!


/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0