TÄVAR I EN FOTOTÄVLING HOS KAJSA!



Jag är med och tävlar hos Kajsa i hennes fototävling och priset är en reflexskärm
för max 199:- kr.

Beskrivning varför jag valde denna bilden:

Det var solig julidag och solen stekte och det var jätte varmt. Det var år 2009. Den här dagen tillbringade jag med Sofie. Denna bilden gör så jag känner mig sommrig, lycklig och varm i hela kroppen! För jag vet att jag alltid kommer att ha Sofie vid min sida.

Om jag vann skulle jag vilja ha denna reflexskärmen.

Vill du också tävla hos kajsa så klickar du HÄR.


Kommentarer
Postat av: Kajsa Bjäräng

tack för ditt bidrag! finarlisterna dras när tävlingen är avslutad. Håll utkik! :)

2011-02-08 @ 16:10:28
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0