SÖNDAG, MÅNDAG, TISDAG OCH ONSDAG

hello everybody!
SÖNDAG. nu har jag vaknat men jag hade täänkt att berätta om dessa dagarna jag inte bloggat på.
det började med att efter jag skrev det där inlägget med att jag hade bråttom för att pappa skulle hämta mig,
jag stängde av datorn och hade packat sen gick jag ut och där stog pappa med
bilden och väntade så då åkte vi till borås.
sen när vi kom fram så satt vi oss i solen lite hemma hos mina kusiner,
och så... började det regna så vi gick till deras altan och spelade lite kort, sen när maten var
klar så åt vi hamburgare, jätte gott!
sen på kvällen gick v och la oss vid 10 tiden eller något.
_____________________________________________________________________

MÅNDAG. klockan var ställd och ringde halv 7.
gick upp, packade och åt, sen vid 8 åkte vi iväg i en och en halv timmars bild färd.
men jag sov, så det gick snabbt.
sen väckte pappa mig och sa att vi var framme, och jag såg SKARA SOMMARLAND!
(JAG SKRIVER OM SKARA SOMMARLAND NÄSTA INLÄGG.)
sen åkte vi hem vid 6, och var hemma vid halv 8 eller något, så när jag hade sovit
en stund så sa jag: det var vääldigt mysigt att åka bil så tidigt.
pappa: för att du sov eller? ;d
nej men.. när vi kom fram till fristad eller borås, jag vet inte. då gick vi in på city.
sen åkte vi hem till kusinerna och åt korv sen gick vi och la oss.
________________________________________________________

TISDAG. vi gick upp vid 9, åt frukost och sånt där.
sen var vi ute en bra stund, sen åt vi mat pch sånt där, sen vid 2 åkte vi till falkenberg och lämnade av
linus och camilla. min kusin och faster.
så ville jag och pappa köpa glass, se det gjorde vi.
sen tog vi bilden ner till stranden och satt ut solstolarna och satt där i den sköna värmen med en glass i handen.
när vi ätit klart så åkte vi hem, så kom alice så åkte vi och delade ut inbjudningskort, så blev klockan halv 9
så åkte vi hem till mig, så hade pappa grillat så vi åt.
sen blev det lite tv och sånt.
sen skulle alice hem, jag var inte uppe så länge efter att hon hade stuckit heller.
__________________________________________________________________________

ONSDAG. pappa väckte mig kvart i 10, så åt jag frukost och fixade mig och sånt.
sen vid 10 kom alice så åkte jag, pappa och alice till 1 vik, och solade och badade.
jätte varmt och skönt!
sen körde pappa och jaghem alice vid 2 för hon skulle någonstans.
så åkte jag och pappa och köpte pizza, så satt vi där på stranden och hade jätte mysigt,
klockan blev tillslut kvart i 7 och vi packade våra saker och åkte hem, så duschade
jag och sånt sen vid 10 åkte jag hem till mamma och kollade på dating in the dark.
sen blev klockan halv 12 och då sov jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0