SKARA SOMMARLAND 2011

när vi kom fram till skara så betalade vi och gick in och kyrde 2 vagnar eller som man kan ha sina
saker i så man inte behöver bära det.
så när klockan var 10 gick vi till en liten bergodalbana om inte var så kul, den bara gick fort.
sen till en annan som jag inte kommer ihåg vad den heter, men det var en stor fågel så satt man på 2 sider, 4 i
varje vagn eller vad man säger.
sen gick jag och pappa och körde gocart, ni kommer få se bilder.
jag i den rosa bilen och pappa i den gröna bakom.
det var hur kul som helst bara att pappa varva mig 2 gånger ;d
sen gick vi och åt hamburgare.
sen blev väl klockan 12 och vi gick och badade.
det var jätte kul, jag åkte inte frittfall, men det skulle jag gjort.
sen gick vi och köpte glass, jag provade den där daim pear dream eller vad den hette,
det var god man jag tycker själv att vanilj är godare.
sen gick vi och åkte skruven, den var läskig!
jag trodde det bara var en helt vanlig rutchkana men så tog man på sig en hjälm och bara slängde sig i
och det gick skit fort, så kände jag hur jag flög, fy vad läskigt det var!
så fick jag en massa vatten i ansiktet, då jag trodde den var slut, men det kom vatten ett bra tag!
sen åkte vi hem vid 6 som jag skrev i förra inlägget.
det var alla bilder från skara.
huuuuuuuugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0