NAGELBITNING

jag tänkte på...
man vill ju såklart inte bita på sina naglar, men man gör ju det för man är
beroende på något vis, många som inte biter tycker att det är äckligt.
men man kan själv inte förstå att det är äckligt, man tycker inte det själv.
jag biter / har bitit på mina naglar väldigt länge!
dom har inte varit jätte korta men korta har dom ju varit.
just nu kör jag med stop n grow / stopp och väx.
det är väldigt äckligt, så jag håller mig ifrån mitt nagelbitande när jag har det på.
så här kan naglar se ut när man biter eller inte.



inga av naglarna är mina men vsst vill man ha långa som på den sista bilden?
jag körde med stopp och väx förr men sen fick vi inte upp locket för
jag hade suttit och målat massa nagelack på sidan,
sedan blev det inte av att köpa ett till innan nu.
jag har haft långa naglar i mellan åt men sen har jag bitit av dom
och ångrat mig jätte mycket!
ett tag såg mina naglar ut såhär.



ingen bra bild, väldigt länge sedan också.
för mig var dom långa eftersom jag inte kan få så mycket längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0