TORSDAG

hejsan bloggen.
jag ser att ni kollar min blogg men samtidigt tänker jag: nej, jag har inte bloggat!
jag har blivit så hmla dålig på att blogga, jag har suttit vid datorn ganska länge idag
men det blev inget bloggande.
jag måste bli bättre på det..
iallafall idag började det med att jag och alice vaknade vid 20 över 10 så
gick jag och duschade sen gick vi och åt frukost sen satt vi oss vid sims, haha!
jag spelar och spelar och spelar.. hela tiden ju!
guuuud.
när man börjar kan man inte sluta, enligt mig iallafall ;)¨
sen gick alice hem och åt vid 3, då åt jag också.
sen kom hon och vi fortsatte.
sen plattade jag elins hår och sminkade jonna (y)
sen vid halv 6 stack jag och alice till pappa och hoppade studsmatta.
sen vid... 7 stack jag hem och åt och kollade klart en film som heter easy a, så braa!
jag tycker ni ska hyra den.
vi hörs imorgon, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0