SÖNDAG, MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG, TORSDAG OCH FREDAG

hehehehejsaaan!

ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på hela veckan?
det är för...
i söndags så var jag med mamma, elin, jonna och alice på halmstadsbadhus
det var hur kul som helst!
sedan så fixade jag till skolan osv..
så, jag hade inte tid.

i måndags var det ju skola så jag gick upp vid halv 7 och fixade mig sen åkte jag till skolan
och där var jag till skolan slutade halv 3.
när jag kom hem hade jag hur mycket huvudvärk som helt, trött och mådde illa.
sen fick jag feber och krä.... osv (N)

inget att skriva om i tisdags -.-
låg hemma i sängen och mådde allmänt dåligt.

i onsdags var jag hos doktorn osv..

igår var det vanlig skoldag.
idag också.

senare ska jag möta upp mamma på hennes jobb, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0