HEMMADAG MED FAMILJEN

hejsan och godmorgon/middag!
tycker n detta vädret är roligt ute nu?
det tycker verkligen inte jag, nu vill jag ha sooool!
okej, idag började det med att jag vaknade kvart över 10,
så gick jag upp, åt frukost och tog på mig.
sen har jag bara kollat tv.
mamma ville ha en dag för bara familjen, "mamma, jag och elin"
så vi ska baka bullar och hyra film,
mamma är inte hemma just nu så jag vet inte om jag ska ta och ringa alice,
om det är nåågon idé.
alla presenter som jag fick igår ligger på mitt golv och jag vet inte vart jag ska ha det, t.ex.
presentkorten, jag vill inte slarva bort dom det första jag gör så.
jag kanske ska lägga dom i plånboken.
jag ska försöka att klämma in dagens outfit senare.
vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0