EN HÄÄRLIG DAG

helloj!

min dag har varit super rolig verkligen!
det började med att jag vaknade halv 10, så gick jag upp och åt frukost och sånt.
sen vid 11 åkte jag och mamma till malin och susanne,
vid halv 12 åkte vi mot halmstad och vart skulle vi?
jo, till halmstadsbadhus som jag säger, heter det stadsbadet eller något liknande?
iallafall så var vi där 12 kanske. och jag och malin skyyyndade oss jätte mycket
för vi vill verkligen bada eftersom vi hade sett fram imot det.
så vi badade och åkte rutchkanor, sen åt vi lite mat osv...
sen vid halv 3 när vi gick ut, köpte vi godis och åkte hem.
sen kom malin hem med oss så vi satt och snackade för det mesta, det ser lite
konstigt ut, "mesta" det kanske stavas mästa.
iallafall! så snackade vi kollade på tv, var ute i regnet, åt, kollade lite på film
sen kom hennes pappa och hämtade henne :(
iallafall så hoppas jag att vi kan åka iväg med malin och susanne och göra något mer roligt (y).

btw jag och malice fotade lite i regnet, bilder kommer imorgon!
ni skulle fått se bilderna om jag laddat ner dom till datorn.

godnatt, vi hörs morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0