LISEBERG ♥

liseberg var såå grymt asså! (y).

äntligen har jag blivit tillräckligt lång för att åka allt men det gjorde jag inte , jag åkte dett för första gången :
|
|
v

kanonen , upp skutet & uppsvinget fyyfan vad läskigt! :p
& så fick jag upp lolloh i spinnrock men den gillade hon inte ;). men själv var det första gången för mig också.
men sen vid 17.00 mådde jag illa för jag hade åkt så mycket -.-  
: 3 gånger i kanonen, 4 eller 5 gånger i balder, 3 gånger i spinnrock, 1 gång i lisebergsbanan å lite små saker också.
sen vann elin såklart stjärnvinnst " FUUUSK " , jag vann bara 2 små center saker ._.
och sen när alla skulle typ åka flumride (stavning) så ville inte jag det så jag och pappa gick & köpte kaninöron och en mössa =)

aaja det var nog allt ...
GODNATT ALLIHOPA!

/ emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0