-

tjaooo0ooo0oo!
vaknade runt 9 .. måste vänja mig t skolan börja (n)(n)(n)(n).
kolla på teve , drog t stan m värdens tuffingar ..
hitta saker t skolan å lite kläder men pallar inte ladda upp d nu (n).
sen drog jag å alice ut på lugnet .. då såg vi ****** å någon mer ... hahah (a)
men sen försvann dom bah , å vi åkte runt hela lugnet förfan men hitta dom inte .
menmen .. sen hoppade vi studsmatta lite å fotade å allt .

om 4 dagar börjar skolan , det är inte O K E J! (n)
denna sommaren har vart jävlig soft!

imon träffar jag iallafall älskling , har saknat honom O T R O L I G T  ♥♥♥♥




____________________________________________________________________

Nu tänkte jag göra ett litet test så ni får känna mig bättre?

Namn: Emma

Efternamn: Skoglund

Ålder: 11

Längd: 1.40 :$

Vikt: 30 typ ...

Hårfärg: Ljusbrunt

Syskon: 1

Husdjur: Stella

Bor: Varberg såklart ;)

Skola: Håstensskolan

Sjukdomar: jag är frisk (a)

Hälsa: den är väll helt okej

Telefon: Sugig sony ericsson ;)

Musiksmak: HARDSTYLE <3, hiphop & svensk rap ... hhahahah (a).

Favorit artister: För många..

Klädstil: my style

Tre frukter du tycker om: passionsfrukt, äpple & typ apelsin

Dricker helst: faaaaaaanta exotic <3

Gillar med dig själv: min personlighet , min humor & mitt hår typ? :D

Hatar med dig själv: finns en del..

Göra i sommar: sommaren är typ ... slut ? :(

Tycker om vintern: kall tråkig

Tycker om sommaren: bästa!

Våren: men typ längtar till sommarn

Hösten: TRÅKIG!

Har några kompisar: nej du vet

Några fiender: ja hela vbg är mina fiender ;)

Flyttat någon gång: 3 gånger , snart 4 (y)

Ser på tv: ja halvt

Tycker du om sjukhus: har inget emot det men gillar inte gå dit hihi

Tandläkarbesök: hatar tandläkare..

Göra idag: duscha och sånt

Gjorde igår: en massa skit

Gör just nu: svarar på frågorna

Är klockan just nu: 19:54

Vilken tid lägger du dig: börjat sova tidig, duktig chey (a)

När kliver du upp: skoldagar 7 typ helger 11 :)

Vad tycker du om dagens väder: tråkigt :(

Hunnit tröttna på frågorna: ja..haha

Vad vill du göra nu: dra ut.

Kommer du göra något av det du vill: antagligen inte haah (aa)


Ohja jätteroliga frågor (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0